Translate

mandag 25. februar 2013

sjokka no??? ja det e en blogg fra mæ

hei og hopp 



hva har skjedd siden sist? jo det er en god del.... får vel starte med det som er litt negativt først da:
overspising! og æ har itj peiling på kordan æ ska få te å stopp.... mat e jo godt jo, herre min "juledag", e motivert til å spise mindre men da går jeg å er sulten støtt og det er itjnokka morsomt så derfor spiser jeg... har vel litt med at jeg er litt deppa også. Fatter itj hvorfor æ altid ska gå å værra deppa.... 
også er det vel litt med psyken også da. æ har fått nye medisiner men...... har fått mer energi om dagen men kvelden e ett ork... legger meg senest kl 21.00 ja det er som å værra på gamlehjem...... nei nei som æ klage



jaja så har æ no komme mæ igang med jobb igjen men fant ut i dag hvorfor jobben itj gir nokka "spenning", gir lite variasjon..... jaja må vel bare tvinge sæ te å jobbe.... men æ veit at æ ALDRI kommer til å jobbe mer enn det jeg gjør no. blir jo sliten når æ kommer jæm. men miste bare lysta te å jobbe..... Hva ska en gjør med det tro???

heldigvis går det mot vår og sommer. det ska bli godt ja.... ut å ta mere bilder.... vinteren er en dvale modus av bildetaking... hvet itj helt hvorfor men slik er det no. hvordan skal en få til å ta fine blider om vinteren? det er jo kaldt å gå ut og glatt e det å.dem e jo tij nokka flink te å strø heller da... men det gjelder vel itj  bare her hvor æ bor tenke æ.


her e litt av trondheim.

har vel itj så mye mer å skrive om no men slenger me to sanger til

trønderklæm te alle som læs min blogg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar