Translate

fredag 13. juli 2012

feriemodus del 2 og en liten go kos te snuppa Inger Lise


dette e den grønne frosken og alex, engelsk mann,
så her vi prøver i feriemodus igjen.... i dag så har vi har vært på sightseeing tur i malvik kommune og litt av trondheim kommune... vi va på egon tyholttårnet og kosa oss virkelig.... god mat og godt selskap.... mæ, Jallis, Mirian , Alex, og Ian. Som æ har fortalt tidligere så ska vi te estland fra mandag og vi ska ta toget fra trondheim på søndag natt og som æ GLÆDE mæ, det e nesten ubeskrivelig.... no e det bare 1 hel dag igjen også e vi på tur......

så ska æ hedre en dame i dag, tror æ har snakka om ho før men i dag så hadde ho sin første videoblogg, dæven døtte for ei tøff dame.... 

også får ho en jævla te hestkuk, som itj like bloggen hennes, og da sitt æ her å blir sintar og sintar. også sitt han der og e full og tror det e ei undskyldning. ja æ kalle han en jævla hestkuk te idiot. ja æ bruke trøndeske ord..... æ skjønne mæ itj på denne personen, Inger Lise e den tøffeste dama som æ kjenne som tør å lage en videoblogg nokka som æ ALDRI kommer til å gjøre.... det har vel litt med sjøltillit å gjør og kor langt en e komme med sin psykiske lidelse og der e æ itj komme nokka lang, men fikk brev at æ ska te behandling 11.09.2012 så æ glæde mæ, endelig e det min tur te å få behandling. sorry men min lange kamp innen denne helseforetaket går endelig min vei..... det har bare tatt 2 år og 6 avslag og 3 klager for å komme igjenom dette "nåløyet" så mitt råd e STÅ PÅ OG ITJ GI DÆ PÅ FLATE MARKA!!!!!! Min gode venn og bestiss har hjulpe mæ masse og om du har en slik person i ditt nættverk så anbefale æ dæ te å ta vare på denne person og hedre henne eller han til det som går ann..... bare så dokk alle vet det så om æ skulla ha sendt blomster te denne dama vær gang ho har sendt non varme oppmuntrende ord min vei så må æ si at det huset ho bor i hadde blitt fylt opp med blomster...
 denne sangen er til deg snuppa.....


så no vil æ avsluttningsvis  si at æ tar ferie no og håpe at dokk andre får ha en fin ferie og at dokk glæde dokk like my som æ gjør....

stor froske klæm te dokk alle og en STOR OG GO TRØNDERKLÆM te snuppa fra løten

3 kommentarer:

  1. Kos deg max vennen :) <3
    Mange som ikke klarer å holde kjeften sin lukket :( Enig med deg i dag oxo :)
    Har man ingenting fint å si, så hold kjeften godt lukket...!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. helt riktig har man itj nokka posetivt så hold kjeft

      Slett
  2. Nææææ tusen takk snuppa mi<3<3<3

    Dette gledet meg stort og hestkuk er rette ordet ja..Han hadde humor mente han.j aj..vi er forskjellige...Du har å vært der for meg mye så huset ditt ville å vært overfylt med blommer bestissen min<3

    Glad i gode gode du, tusen takk for sangen og tusen takk for at du bryr deg<3

    Go kos fra meg<3

    SvarSlett