Translate

søndag 10. juni 2012

????!!!

æ starte me å si hei...eller i helvete no e det nok!
det har sæ næmmelig slik at , ehhh to venner av meg itj klare å snakke sammen og liker heller å snakke dritt og sladder bak hverandres rygg.... og i full offentlighet .... æ e gla i dokk begge men like itj at dokk gjør son, ska itj gå nokka mer innpå det men æ mene at dokk kunne ha holdt dokk langt unna den skitkastinga dokk driv på me. men hva kan en anna person gjøre for at dette skal slutte jo æ skriv om deti bloggen min hehe..... håpe det itj går sæ langt at æ har nøtt te å slette begge to på fb men helt oki det æ, skulle bare ønske at det ble slutt... men må no i samma slengen si at det kom itj som nokka bombe at det ble slik det ble..... to mennesker som på hver sin side er ganske "sterke" ehhhh vet itj kordan æ ska forklar det men sterke slik at dem vet ka dem vil og itj... men æ syns det e veldig trist men men.... 
hva gjør en når en prøver å få andre til å lage litt middag for andre..... nei da det e vanskelig....ja alt for vanskelig non persona.... faen ihelvete da å sett på en steikovn og hiv inn en pizza e vel itj av det vanskeligste? eller? joa for non så e det så vanskelig at det itj finnes nokka anna å si det at, du kunna ha dødd framom kjøleskapet..... i helvete da
jaja son går no dagan....
æ veit itj kor mang av dokk som e i fra hamar og omeng men dette bilde ble tatt på en båt tur og der denne båten kom i mot oss.... drømmen hadde vært å få kjørt hele runden på mjøsa, men det er jo super dyrt... jaja drømmen kan no værra greit å ha....
ja her har du en som synger dreamer.... veldig veldig bra også...

hva skal til for å få andre menesker til å slutte å snakke negativt om hverandre? e det nokka en kan gjør spesielt for å få det stoppa.....
?????
må vel ha litt humor i dag også....

Jeg var på Rema 1000 og kjøpte en pose hundemat til hunden min, da en dame bak meg i køen spurte om jeg hadde hund.
Hvorfor skulle jeg ellers kjøpe hundemat, liksom?????
Så impulsivt sa jeg at Nei, jeg har ikke hund, jeg skal begynne på min Pedigree Diet igjen. Jeg burde kanskje ikke, ettersom jeg havnet på sjukehuset siste gangen!! Men jeg gikk ned 25 kilo før jeg våknet på intensiven med masse s
...langer, nåler og næring intravenøst i begge armer!!!

Jeg fortalte at det var egentlig en perfekt kost og alt du trenger å gjøre er å fylle opp lommene med hundemat og helt enkelt spise en eller to hver gang du kjenner deg sulten. Maten er næringsrik så det fungerer bra, så jeg har tenkt å prøve igjen.


(Nå må jeg nevne at på dette tidspunkt lyttet ALLE i køen lattermildt til min historie)

Skrekkslagen spurte hun om jeg hadde havnet på intensiven, fordi jeg hadde blitt forgiftet av hundematen...

Nei, sa jeg. Jeg gikk ned fra fortauskanten for å lukte en puddel i ræva og ble påkjørt av en bil !!!


Jeg trodde karen bak henneskulle få hjerteinfarkt - han lo så han skreik!!!


Tenk over hva du spør meg om og vær forberedt på mitt svar. Jeg har all tid i verden til å tenke ut skrullete ting å svare...


og nokka på engelsk:

Life is too short to wake up in the morning with regrets. So love the people who treat you right, forget about the ones who don't and believe that everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it. Nobody said that it'd be easy, they just promised it would be worth it.

og helt til slutt før klæmman deles ut....


  • Nyttig å vite!.......
    Hvis du skrek i 8 år, 7 måneder og 6 dager ville du prodsert nok energi til å varme en kopp kaffe?
    (Er neppe verd innsatsen)

    Hvis du fiser uavbrutt i 6 år og 9 måneder vil det bli produsert nok gass til en atombombe?
    (Nå begynner det å ligne noe!)

    Hjertet har så stort trykk når det arbeider at når det pumper blod ut i kroppen at det kan sprute 914,40 cm?
    (Oh My God.!)

    En gris' orgasme varer i 30 minutter?
    (I mitt neste liv vil jeg være en gris)

    En kakerlakk kan leve i 9 dager uten hode før den dør?
    (Uhyggelig!)
    (Jeg er stadig ikke kommet over det med grisen)

    Hvis du banker hodet ditt i veggen bruker du 150 kalorier i timen?
    (Prøv ikke det hjemme. Men kanskje på jobb. .. ? . det kan hjelpe)

    Hannen hos pinnedyr kan ikke parre seg når hodet dens er fast på kroppen.
    Hunnen tar initiativet til sex ved å rive hannens hode av?
    ('Skatt, jeg er hjemme. Hva f...?!')

    En loppe kan hoppe 350 ganger så langt som dens kroppslengde? Det tilsvarer at et menneske hopper lengden på en fotballbane.
    (30 minutter... heldige gris. Kan du forestille deg det??)

    Havkatten har over 27,000 smaksløker?
    (Hva kan være så velsmakende på bunnen av havet?)

    Noen løver parrer seg over 50 ganger om dagen?
    (Jeg vil stadig være en gris i mit neste liv - kvalitet fremfor kvantitet)

    Sommerfugler smaker med føttene sine?
    (Noe jeg alltid har ønsket å vite!)

    Den sterkeste muskel i kroppen er tungen?
    (Hmmmmmm........)

    Høyrehendte mennesker lever, i gjennomsnitt, 9 år lengre enn venstrehendte?
    (Så bra for meg!)

    Elefanter er de eneste dyr som ikke kan hoppe?
    (OK, det er jo fornuftig det........)

    En katts urin lyser under svart lys?
    (Lurer på hvem i all verden som har betalt noen for å forske på det?)

    En struts øye er større enn hjernen dens?
    (Jeg kjenner mennesker med det samme problemet)

    Sjøstjerner har ingen hjerner?
    (Noen sånne mennesker kjenner jeg også)

    Isbjørner er venstrehendte?
    (Hvis de skifter hånd, vil de leve mye lengre? )

    Mennesker og delfiner er de eneste arter som har sex for lystens skyld?
    (Hva med grisen??)

    Nå håper jeg du har flirt godt minst en gang, og da er det din tur til å spre 'nyttig' viten til noen du tror vil ha glede av den!!

    dagens sitte sang 

    ha en kjæmpe fin og STÅLENDE søndag.....

    TRØNDERKLÆM

3 kommentarer: