Translate

lørdag 9. juni 2012

engler

ENGLER....
ja alle har vi våre engler som passer på oss, i alle fall tror no æ det.... eneste æ tror på om æ ska velg å tro på nokka... ja også finnes det jo engler som er der å hjelper deg om du har en dårlig eller en deppa periode... ja no kommer det litt om mæ og min sykdom, grunnen e nok at æ e på vei ned i en depresjon og tenke at kanskje du va intersant men vis itj så ska du slippe å lese mer.
satte inn denne rose slik at du itj treng å lese mer... setter inn å også en sang slik at du får til å tenke om du vil lese mer...

ja no ska æ fortsette....ja snakke om engler, æ føle at æ har non engla rundt mæ...som heng over mæ til en vær tid... så kan vi vel gå over til hvorfor æ e så deppa... har velmed ting som en opplever.... sitter å tenker masse på hvordan ting kunne ha vært anderledes om æ hadde gjort ting anderledes når æ e i spesielle situasjona.... no e det vel slik at en itj ska tenke på fortiden men bare tenke framover... jo det stemmer sikkert men har opplevd mye vondt som også kommer fram når æ e på vei ned. så tenke du ka sitt æ å tenke på... jo altså det e masse som  æ itj klare å få ned på denne bloggen pga at æ itj har eller kommer til å få hjelp av en psykolog slik som de fleste andre,i alle fall i den gruppa æ va i når æ hadde kurs.....men denne dama får bare avslag på avslag.... det er oki å skrive klage, men det æ itj forstår e hvofor i all verden kan en person avslå en søknad uten å ha møtt den personen det gjelder.... faen æ blir så sint... skjønne itj hvorfor det ska gå utover mæ som æ sjøl mene at æ kunna ha trengt en psykolog men nei da fikk avslag. så om du er en person som kan å skrive klager så send en min vei før den 12, juni slik at æ kan ha den med når æ skal inn på østmarka for å prate med en psykriatisk sykepleier...jaja får vel høre ka den dama kan ha å si men den klagen hadde vært morsomt å ha me.... og kjenne at æ blir bare mer sint enn deppa no.... ka e best? å gå dit sint eller deppa?
wow tenk omkjærlighets livet hadde vært slik... men det er vel bare for kjendiser dette kan gå ann....
så da ska æ prøve å si litt mer om mæ sjøl. for dem som kjenne mæ fra barndommen av så tror æ at dokk ser ett helt anna menneske, æ vil no mene det... men kan vel værra at all det negative sitt igjen i mitt hode og det har satt seg fast. men det er vel itj vært å prate om for æ orke itj æ skrive atl her....




skrev på statusen min på fb at æ skulle skrive blogg i dag også... og ei korps veninne svarte på den å lurte på om æ skrev blogg hver dag.... ja æ prøve å skirve blogg for det kan hjelpe mæ te å komme mæ litt utav depresjonen æ har... og alt kommer til å bli bedre... syns det e kjæmpe godt at det e menneska som leser itj bare bloggen men også følger med på statusen min på facebook, men for dokk som har nettopp starta å lese denne bloggen så står den for at æ vil prøve å komme mæ videre i livet og få vekk alle di tankan som itj æ klare å bli kvitt.... så lure du skikkert på kordan tanka æ har i hode som æ itj har skreve om her.... det e mange tanka så æ bør nok værra forsiktig me ka æ skriv og itj. en blogg ska itj heng ut non, og itj nevn nokka navn eller sette bilda inn i bloggen før du har spurt lov. så æ har fått lov av disse personan å  nevne me navn, dokk som har lest en del av mine blogger har vel sett det... det er bare for deg som itj har lest alt så er det bare å begynne....



så ser du sikkert athimmelen e blå bak skyan. ja no ska æ prøve å fortelle en vits..... hehehe fant denne på en kamerats profils på facebook...

Hvorfor Internett er som en vagina
1. Jo flere som bruker det, jo større blir det.
2. Du vil ikke tro alt det rare folk putter inn der.
3. Hvis du ikke beskytter deg, kan du få virus.
4. Du ser ikke det meget kompliserte systemet som ligger bak.
5. Hvis du ikke er forsiktig, så kan du havne i skikkelig trøbbel.
6. Det er en måte å komme i kontakt med andre på, men det er vanskelig å vite hvem før det er for sent.
7. Når du har begynet å leke med det, er det vanskelig å slutte. Noen ville lekt hele tiden hvis de ikke måtte på jobb.
8. De som ikke har det, prøver konstant å få tilgang til det.

va den litt på kanten?  uff jaja du får no le eller itj.... det æ skreiv på sms te han va TULLING men ska no si at det va litt morsomt å lese.... vitser er alltid hjelper meg i en dårlig periode........ så om du har en vits å fortelle mæ så si i æ neiiii takk te en vits til eller to.... trenger å le litt.... så om du itj forstår min syke humor så er itj det min feil..... ska sjå om æ finn flere vitsa fra samma person som e littt på kanten

Lille Knut ramlet på sykkelen og fikk veldig vond og skrek ut masse stygge ord.
Den eldre damen som hørte dette ble irritert og sier:
- Du må da ikke snakke så stygt, for da kommer du ikke til himmelen!
Knut blir sint og sier:
- Jeg skal for faan ikke dit heller! Jeg skal på Rema for å kjøpe melk for mutter`n!!!!.... :)):-)))))



jaja får vel begynne å slutte av for i dag.... trodde itj at æ skulle bli sittandes så lenge å skrive en blogg
ska vis dokk litt ka æ har jobba litt med i finværet..... her e non bilda:



si gjerne ka du syns om bildan.....

så før æ avslutte helt så vil æ bare ønske dokk alle en STRÅLENDE LØRDAG og her kommer lørdags sangen
KOZ DOKK

TRØNDERKLÆM






3 kommentarer:

  1. Først: Nydelige bilder, du har virkelig fanget inn noe vakkert som signaliserer håp snuppa<3

    For det andre: Jeg kan prøve å hjelpe deg med klagen, men litt vanskelig når avstanden er så stor. Men kan du ikke sende meg en mail inne på fb og og så skal jeg se om jeg kan bidra med noe..Det er jo å anke og anke, det er slitsomt da man sliter, jeg skjønner heller ikke at sustemet skal være så tungrodd.

    For det tredje: depresjon vet jeg alt om, det vet du, bare bruk meg, jeg er her for deg, jeg vet hvordan er og det er ikke som mange sier: Kom deg ut i sola å kos deg og tenk på noe godt. Det er en lang prossess og kan jeg være en av dine negler så vet du at jeg alltid er her for deg vennen<3

    utrolig glad i deg og masse goe og varme koser til deg bestissen min<3<3<3

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk for god ord.... æ veit at du kan dette me klager, men æ veit itj ka æ ska skriv en gang te dæm men ska dit på tirsdag, og hadde håpa at æ kunne ha me mæ denne klagen da..... og har lyst til å ha non harde ord i den siden avslaget kom så fort og når hevisninga kom i fra en psykiater så vil æ ha me non velvalgte ord

      all slik henvisninga blir avvist uten å ha møtt personen blir altfor dumt.... det skulle ha har mere penger i psykiratrien slik at det kunne ha hatt personer som kunne sittet bare med inntak og henvisninger videre... men det har itj norge råa te, fordi det er bedre å sende penga ut av landet enn å hjælpe te ting som trengs her

      Slett
  2. Hahah..snakk om skrive feil...første: Sustemet er lik systemet og negler er lik engel..ho ho

    SvarSlett