Translate

onsdag 13. juni 2012

en "normal" dag for mæ

ja no ska dokk få lær mæ å kjenner på en litt andrerledes måte.....må si da det har vært non vanskelige daga med litt nedstemhet og mange mange nerver for å treffe familie medlemmer til min kjære.... men det gikk no bra det å. men i går så va æ så tappa for engergi etter den timen jeg va på østmarka.... så når æ da kom hjem så hadde vi vært på skattekontoret, og der å fikk æ GODE GODE nyheter, trenger itj å utdype det mer men å få slike nyheter trodde jeg itj kunne finnes..... så TUSEN takk te Aina som gjore mæ obse på det. konsentrasjon ka e det i dag...... faen dette går itj fort nokk æ skrive....ska vi sjå her da...... i går så sovna æ på sofaen og engentlig hadde æ en avtale om å værra me på ei skoleavsluttning...... men dæven sofaen va god den æ, jaja så satt æ å slappa av foran pcen igår etter at migrena hadde gitt sæ..... og for dokk som kjenne til bipolar så tar æ tabletta om kvelden som ska få mæ te å sove..... ja køss mæ i rævva for det gikk jo..... nei da.... sovna litt ja så våkna æ og lå å hørte på en helvetes kvaks som summa utafor...... jajajajaja men så sovna æ igjen.... og våkna igjen og sovna igjen når det kom så langt at klokka va 0730 da begynte æ å tenke på at æ skulle stå opp..... så da bestemte æ mæ for å gjør det, gikk på bade og stelte mæ......

joa så kom æ ned te tv og satte på den.... jaja ka kan en si... ta tabletan dine hanne .... jaja gjore det men kroppen va liksom litt høyt oppe.... så da tok æ å skulle prøve å sette mæ å tenke over ka som gjør at æ har en slik dag i dag.....
konsentrasjonvansker, å ja da....
ideer om å kunne gjøre alt på en dag, å ja da
tankan mine surre og surre og surre men hvorfor i helvete går verden så sakte..... ja da den føle æ å......
så for dokk som kjenne te bipolar så vil dokk si at æ e på vei opp i en hypomani å ja det stemme nokk ja........ så dagen i dag bør gå nokka eitrandes fort i mitt lille hode.... ..... konsentrer dæ no da .... ja son va det at æ skulle på kurs for ett nytt blodsukker apparat som e komme på markedet men den fjerten av en person hadde vært der i går og derfor bledet itj nokka i dag..... jajajaja slik e no verden .... 


så no sitter æ her og trippe for at æ har litt å gjør ska lag ei
 te i morra også.......

sitt å ser på Dr. Phil om søsken forskjells behandling..... uff det e itj nokka artig når broren te denne jenta e en diger drittsekk i mine øyna, og æ veit kordan denne jenta kan tenke og ka ho føle....joa men så har du mor i denne sammenhengen tror ho e verdens beste mor og det kan æ skrive under på at ho itj e. men slik kan det væl verra i mange familier...... men men nokk om det...... jo det æ skulle skrive om hva at æ tror at æ kommer til å bruke tlf min en go del denne uke/helga..... dæven døtte no havna æ utpå skrå plane igjen..... jo da i går,så æ håpe at den engelen æ skulle på avsluttning til itj ble så altfor skuffa........ får lage ei sjokoladekake å komme me så håpe at det blir bra da...... uff uff har veldig dårlig samvittighet for denne gutten, men håpe han tilgir mæ....

så tok vi en liten pause slik at æ og PUSA leke litt......
mmmmmmhahahahahahahahahahahahahahaha...

no kan du få skrive litt igjen mamma for no ska æ sove, ble sliten sie denne lille dama og treng å sove..... litt kult bilde av dronninga mi da.....
ja denne e sangen te dronninga Pusa.... no e ho opp å leke me pappa som tåle hennes klør mer enn mæ...... 


les denne ho kan virkelig å skrive.... følg me på den, æ les den vær dag, så fremt at ho legger ut blogg da.... æ skriv no blogg hver dag men i morra blir siste blogg fra mæ denne uka..... har nokka som æ ska gjør i helga som gjør at æ itj tar me mæ pc..... ja klare mæ uten.... så skriver en fredagsblogg i morra ...... tema????? ja det får du vite i morra...............


Tusen takk for oppmerksomheten og dette ble en forvirrende blogg men håpe at du som læser forstår nokka da........ nei no ska æ lage ostekaka og ut en tur kansje..... vi får se kansje æ gjør nokka husarbeid også vi får se ..........

ha en STRÅLENDE onsdag.... 
TRØNDERKLEM

2 kommentarer:

  1. Herlig<3
    Ja da skjønner jeg selv om jeg ikke selv er bipolar.så har jeg god innsikt i lidelsen.

    Tusen takk for bildet, jeg så da ganske okei ut der eller hva? Og takk for at du leser min blogg;0)

    Jeg tror det er sunt, i hvertfall for meg å ikke skrive hver dag. Jeg skriver langt, tar meg bortimot 8 timer og det skal fordøyes. I begynnelsen skrev å jeg hver dag, men kutta ned på det da folket var kjent med bloggen og prøver å få til 2-3 i uka;0)) Har et lager med utkast, vet du skjønner, blir mye kladding så får vi se;0))

    Veldig glad i deg Vakre og takk for Metallica, mine nr 1<3 Go kos og jeg er her for deg om du trenger meg<3

    SvarSlett
    Svar
    1. forsto du nokka av dette virvare da.....

      evel på opptur i en hypoman periode og dæven døtte det e godt innimellom bare dem itj forlange......

      gla i dæ å snuppa og gi Oskar en stor stor go klæm fra mæ

      Slett