Translate

mandag 4. juni 2012

sinna, ja det va frua å......

ja no kan dokk lure hehe.... e itj så sint shø men blir litt lei mæ når snuppa fra løten blir hacka og blir stengt ut av FB men må nok si at det er itj den eneste Dama som blir utsatt for dette på fb u heldigvis. Fb har blitt slik at det er mange deriblandt æ som sitt der ofte og kan gjøre det hele dagen. 
men la oss ta snuppa fra løten først, som æ sa te ho at mitt råd e å skifte passord hver 3 mnd kan værra lurt, også finne sæ non gode ord eller anna ord som andre kjenne igjen når det e du som skriv og ingen andre, har mange ord æ ja. det kan æ skrive under på hehe det e jo æ som skriv heheheh
det va en dårlig spøk da hanne oki oki la oss gå videre da




så har e det ei anna venninne av meg hvor personer er så sjalue at dem lager en profil i hennes navn og påstår at den er rett siden ho har bilde av seg..... hallo du bruker jo ett bildet som er tatt i fra min profil sier min venninne....



hvorfor finnes det personer som itj kan andre få være i fred og hvorfor  kan itj andre unne andre til å være lykkerlig og vær stolt av den andre
hvorfor er det slik i verden at det finnes personer som ønsker andre ned i "dritten" og gir andre så dårlig sjøltillit at non TENKE at sjølmord e eneste utvei? æ stille disse spørsmålan for at æ har stiltte mæ shø og ja har hatt disse tankene  lover dæ det at om du har gode venner og mennesker rundt dæ som kan hjelpe dæ komme ut av disse tankene. og om du treng råd så e æ her også



så over til min snuppe fra sverige som også har hatt store problemer ang FB ho er model det må sies først etter det finnes det menesker som er VELDIG sjalu for den dama e kjæmpe fin å se på, så kan du sikkert tenke at alle modeller er fine og se på, men der må æ si at det stemme itj. men denne dama blir klaga på av en eller flere pga at ho har KJEMPE fine bilder av seg på sin profil, så det som skjer e at FB fjerner bilder uten å oppklare ting med den som er på bildene bare fjerner dem, dette forstår jeg itj kan  dem kan gjøre slik....

uff jaja ble litt klaging detta, itj misforståelske fb men dem har sine feil det har vi alle.... ikke minst æ, sier itj nokka anna

men det e litt rart at slike ting kan fore gå på facebook, og at det ska gå utover non som e uskyldig e heller itj artig det blr vel vi alle værra ening i, men det finnes mange som itj unne andre godhet ,lykke eller glede, mot alle ods så er itj verden perfekt.

så tar æ ett lite anna tema:
æ å min kjære ska på ferie i år også. Dette året så ska vi til estland. vi ska treffe en gjeng som e helt herlige og det sosiale like viktig som å ta sæ en øl eller ti. men det æ vil si at æ glæde mæ masse te å treffe dem igjen. men det er itj alle som vi traff ifjor som kan komme i år og det er veldig veldig synd men itj har råa heller til å dra hele verden rundt da.

så kor ska du på ferie og glæde du te å dra, ska du dra alene eller ska du sammens med familien.

i estland skal vi bo i en lignende hytte/hus som vist på bilde neden for

itj akkurat dårlig dette da..... skjekka prisen også å det va itj dyrt....

jaja vi ska no kos oss og æ glæde mæ masse te å treff dæm alle igjen

så no ska æ slutte av med litt musikk: sendes te snuppa Inger Lise
 og sier te dokk alle hade for denne gang

bye bye beautiful
TRØNDERKLÆM

2 kommentarer:

  1. Awwww...tusen inderlig takk snuppa<3 Elsker den sangen og tusen takk for at du nevnte meg og det fb styret. Du er en sann venn, min bestiss og du stiller alltid opp for meg da jeg trenger deg<3

    jeg synes det var et sjokk å få deaktivert kontoen min p.ga falsk profil..En eller annen som ikke tåler at vi ler og skravler der inne, og måtte altså dra så langt at Kjetil og jeg måtte inn til Hamar, scanne pass og bankkort minus kode og de tinga, og deretter ble den åpnet igjen.

    Jeg vet ikke med sikkerhet hvem som gjorde dette, men sletta unna 30 stk i dag som jeg synes virket litt lugubre og med underlige profiler..Men jeg blokkerte, jeg rapporterte ikke..hvorfor drive vendetta mot noen har jeg aldri skjønt vitsen av.

    Synd med venninna di fra Sverige, det er alltids en eller annen som må klundre det til..Hva er vitsen?

    Ferieplanene ligger litt på is, men planen er noen dager i Berlin og kanskje Wacken open Air. Blir da Kjetil og jeg som reiser;0)
    Håper på en sydentur til høsten, vi spinker å sparer så vi får se om vi får det til;0))

    gleder meg stort over dine planer, dette blir knall Vakre vennen min<3

    Masse-mye glad i deg og go kos fra meg;=)<3 Skal hilse fra Kjetil å og takke deg for at du nevnte meg og forsvarte meg;0))

    SvarSlett
    Svar
    1. fint at det ordna sæ for da men det ekke like greit for andre.... syns det er synd

      Slett