Translate

tirsdag 12. juni 2012

en bra dag......

ja i dag fikk æ virkelig god nyhet.... men først må æ fortelle hele greia. det starta med at æ va te en overlege og psykiater, æ va te ho på samtale tror det va på ca to timer..... Det va de beste to timene med en psykitater æ non gang ha hatt. så ho kom fram til at jeg hadde behov for å få en psykolog eller psykiater som jeg kunne prate med.... og ho sa at ho skulle sende det videre til DPS'en og da ho hadde gjort det så kom det et avslag så fort at æ tenkte at dem kunne no umulig ha hatt tid til å lese det ho hadde skreve, men så har jeg også en fastlege som kan å skrive klager som gjore dem litt skremt son som æ kunne forstå det, så i dag så hadde æ en time til psykiatrisk sykepleiere, ja dem va to.... og dem skulle vurdere om jeg hadde krav på psykolog men det dem kom fram te at æ trengte en person i psykratiske helsevesnet... så nå håpe at den inntaksgruppa finner ut det samme som det sykepleieran fant ut.... må si at æ ble gla at dem kom fram te nokka fornuftig  så ska no værra  glæ om æ får ett posetivt svar......så no får æ bare vent e te etter neste tirsdag og da får æ svar......


så det va dagens glade historie.......så over te nokka som e like æ e like gla over.... i morra så kommer min søster oppover det e i en trist setting men  æ glæde mæ lell.... tante ungen min kommer også. har itj sett dem siden jul... dem bot i oslo så det er non mil i mellom oss.... 

så denna uka blir egentlig veldig bra håpe æ..... ska no begynne å slutte av, men vil te slutt bare sende med en sang, som skreve før  så gjør denne sangen mæ veldig gla, så dans så det riste i hus, leilighet eller anna form for bolig.

HA EN STRÅLENDE TIRSDAG VIDERE
TRØNDERKLÆM

1 kommentar: