Translate

onsdag 27. juni 2012

oppsigelse.


ja no har æ tent litt og æ veit ka æ ska gjør.... blir sikkert litt humor men det er alvor for mæ!

Oppsigelse!

Jeg, Hanne, sier herved opp min stilling som hobby psykolog for alle og en vær, jeg begynner å bli sliten og har mine problemer selv og har tenkt å være egoistisk, jeg kommer til å være venn men ikke psykolog for noen. 

Har jeg sagt til deg/dere at du kan ringe til alle tider på døgnet, det  er herretter blir min tlf slått på lydløs fra klokken er 23.00 og til jeg står opp om morgen.

håper at det vises respekt for det!

tusen takk for mæ som hobbypsykolog!

Venlig Hilsen Hanne

Ellers så holder jeg på å lege middag til oss, laks, potet, gulrot og eggesmør. Glede for å lage mat er stor hos meg, Liker å bake og lage middag for mange. men har tendenser til å lage for mye, med det blir no spist opp alikevel.  
æ kommer foramover til å konsentrer mæ om fotografering og dens gleder... og dama har kommer til å fokusere på den pusen som som vist på bilde. Som har dilta etter mamma  i tre daga og vært så kosete og når æ har sittet i sofan så har frøkna komme å ha ville ligget i min armkrok...  nå ligger ho å sover med mitt lår å har det som plommen i egget... 


De tankene som florrerte i hode mitt i går er borte, heldigvis.
nok om det..... no kommer det nokka anna
 syns disse gutta e fabelaktig dem har masse som æ på tar fram på tunge daga somdi siste har vært, nei hanne dette snakke vi itj om. 
har dokk hørt dem snakke om rødhette og ulven, den usensurete versonen.... æ veit itj om det egne sæ å linke den her men dokk kan gå på youtube og søke selv.... men det jeg kan linke er denne sangen
håpe at dansefoten kommer fram slik det gjør te mæ..... har du som leser non gang bare gått å fått en sang på "dilla" i dag har æ denne sangen:
 
kansje itj så rart heller da har på denn for full lyd og sitt her å bare digge denne sangen....

jaja håper dette ble en les bar blogg.... har laga mæ nye regla for ka bloggen ska inneholde slik at den blir ikke sårende for non....

takk for oppmerksom heten og sende ut en trønderklæm men itj ta son på vei, e fortsatt litt på den negative siden men det e itj nokka mer me det.!












2 kommentarer:

  1. Godt at du i allfall ser et lite lys i tunnelen. Det med lydløs på mobilen har eg operert med ca 1 år nå, Det hjelper faktisk, eg ser kven som ringer og velger sjølv om eg vil svare eller ikkje. Du er kommet langt berre med det Hanne. Sunnmørs-/Rogalands klemmen til deg

    SvarSlett