Translate

onsdag 20. juni 2012

bursdag....

ja no har æ laga kake.... 
test kake te jallis og hans pappa..... tror itj det blir nokka problem for disse to e kake mons og ja æ tulle itj.... ska prøv å beskrive ett hoffing fat.... det er et fat med alle typer kaker og is og vaniljesaus sammenlignes med at du har alt på og at det er like før det detter av fatet.....tror æ aldri klare ett slik hoffing fat.... ska ta bilde av det når æ skjer det igjen så ska dokk få sjå ka æ mene
her å har du ei kake,ostekake me kiwi og ska ha på kiwi gele... glæde mæ te å smake...... 
non anner som vil smak?

kordan ska æ feire min bursdag.... jo ska på middag sammens med mine foreldre og så ska vi spise  jordbær og is.... ja for dokk som e matpoliti te mæ.... JA DET ER MASSE SUKKER men æ bryr mæ itj.... detta e min dag og æ e i ett suppert humør.... glæde mæ te å åpne gava og spise god mat.....
ja velge musikk og bilder som handle litt om mæ... det e trosalt min dag..... 

denne kaka ska æ lage te lørdagen for da kommer Aina, Teodor og Jens erik på middag og kake og is.... håpe også at bestekameraten til jallis kommer også.. han har no fått invitasjon men du vet aldri , han kan no glemme det som vanlig for han...... 
jaja nok syting om han.... ka skal en skrive om 

tror æ ska avslutte i dag... hurra for mæ.... og andre som har bursdag i dag.....

ha en STRÅLENDE onsdag

denna sangen e te snuppa på løten som ska ha på olaskjørt i dag

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så inderlig mye med dagen Vakre du<3 Ønsker deg en nydelig dag, en flott feiring og det gleder meg så stort at du forteller om dine gleder<3

    Hoffingfat har ikke jeg heller prøvd, men flott er det.

    jeg vil veldig gjerne smake på alle kakene dine, de så regelrett delikate ut og du må være utrolig flink til å bake<3

    Koselig å lese hvordan du skal feire din dag, for denne dagen er DIN snuppa<3 La matpolitiet drukne i sitt eget oppgulp og kos deg med kaker, is, jorbær og brus;0)) Klart du skal få kose deg på bursdagen din!

    Håper du får mye fint og legg gjerne ut bilder så jeg får se. Gleder meg på dine vegne i dag, jeg gjør det ellers å, men det er jo spesielt med bursdag da<3

    Tusen takk for nydelig sang, en av favorittene mine av Nightwish. Husker jeg var på den turneen der, 5 ganger..ha ha..Så den musikalske gava satte jeg enorm pris på<3

    Olaskjørtet er prøvd, lapper klippet av og det skal brukes. Så faktisk bra ut i mine kritiske øyne å, så da var det ikke et bom-kjøp<3

    Kos deg videre på dagen din, go kos og glad i deg<3<3<3

    SvarSlett
    Svar
    1. :-) tusen takk for god ord og ja feira ja..... hadde det kjempe koslig me mange hilsninger på fb og mobil....

      Slett