Translate

fredag 8. juni 2012

lei????

hva som skjer? jo det harsæ slik at i går ble det litt for mye for mitt lille hode.... nag nag nag nag nag.... joa kakan va go men det va litt for mye prating og det ekke hode mett helt på linje med, men men dro no og e no stolt over at æ kom mæ igjenom kvelden...
hvordan har det sæ slik at hode mett itj klare my snakking..... jo som æ skrev i går så e æ nok på vei ned i en depresjon.... e så trøtt at æ kunna ha sove 24 tima i døgnet, har vel grua mæ veldig te i går.... men hadd no me ostekaka som alle likte te min stor forundring....... så derfor ser æ som vist på bilde i dag..... jaja hanne du kan no sovva hele helga og ta en blogg pause.... blogg må skrives uansett om æ vil eller itj orke.... 
ja dette ser godt ut pusur men det går itj ann å sovva hele dagen.men hva skal en gjøre da..... ta en trall. trall trall trall...... nei hjalp itj akkurat..... kansje vi skal sette inn en sang da.... 

joa altså hvem blir itj i bra form av denne sangen,.... æ sitt no å digge denne sangen håpe at du også vil finner denne like dan som mæ.... ser også på Pusa at leke syk og går å majuer hele tiden mamma vil leke.... eller mamma æ vil ut fordi det e kvaks utafor som æ vil da spise den....... jaja Pusa vi ska snart ut å kjøre..... og det vet æ at du elske.... du som læser syns vel det e rar men Pusa har vært med oss over alt siden ho va 8 uka gammel.... da va itj den jenta vårres stor... ho fikk itj i sæ så veldig my mat og derfor kom ho på "oppfeiting" til oss.....men vi ble begge såååååå gla i dronninga.... så derfor ble ho boende her til oss 
her e snuppa tror at ho va 10 uka...

musikk :
og der kom sangen igjen jaja no kan dokk synge i tillegg hehehe 

må vel begynne å avslutte også... alle får en klem i dag.... treng vel det 
TRØNDERKLÆM

2 kommentarer:

  1. skjønner du er sliten..vet hvordan det er å kunne føle at man kan sove i 24 timer, bare at problemet mitt blir at da jeg går inni disse fasene så blir jeg opp på alt søvnløs..

    bra de likte kaken. den så utrolig god ut og sånn vil jeg ha da jeg kommer på besøk;0))

    Tusentakk for klemmen og her får du en ekte hedmarksklem fra meg og jeg er veldig-veldig glad i deg snuppa<3

    regner med å komme ut med en blogg i morgen.

    SvarSlett
    Svar
    1. har nok det samme æ å, kan gå fra å sove hele døgnet te bare å sove en eller 2 timer....

      skal få kake ja.....

      tusen takk for klemmen, og æ e kjæmpe gla i dæ også

      kommer blogg men kan bli litt seint på dag

      Slett