Translate

torsdag 14. juni 2012

gammel eller ung

ja no e det itj mang dagan te at æ blir 35 år eller som Jallis sier halv veis te 70!!!! ugg ugg.... ja så sitt æ her å tenke me mitt lille hode og  får helt angst for at æ itj har fått te nokka me mitt liv som æ kan si at æ e fornøyd me og da tenke æ arbeidsmessig.....på private plan så har æ en helt topp kjæreste og helt unik familie og mange unike venna som æ veit e der om dagan e tøff, men e der også når dagan e på det hyyyyyyyyper sida..... ja har en slik periode no..... godt innimellom men bra at æ itj har det hele tida.... hvordan ska æ få te å bli like fornøyd på det arbeidsmessige planet..... jo altså æ har prøvd det meste og klare å jobbe i to mnd også kommer det en nedtur som itj ligne nokka anna.... ugg ugg hva skal en gjøre da! har jo fotograferinga men er jo itj nokka får itj nokka intekt av det når ingen bestille fotografering av nokka......... jaja no ble det litt syting igjen...
kjennes at en begynner å bli gammel ja.... har kommet fram til at å skrive blogg kan være slitsomt også... må jo hele tida passe på at en itj fornærmer non om en skal skrive ka en tenker på !!!! men non bruke bloggen sin på en anna måte skriv om ting som opptar oss i norge og det har æ prøvd på men det e itj all som syns det samma som mæ og det akseptere æ, men som det står som undertekst så e det mine og bare MINE meninga... e det non som itj forstår det ? ja det finnes dem ja.... 
det kommer en blogg imorra og i helga men du kan no tenke over hva du skal i helga, ska du
ska du sove eller ska du 
værra sammens me venner og ta ett lite party
eller e du en som skal arbeide?

jaja uansett så får dokk ha en kjæme fin torsdag !
party on

takk for oppmersomheten
TRØNDERKLÆM



2 kommentarer:

  1. I helgen skal jeg flate ut, totalt maroder etter gårsdagen. Jeg skal ta litt sol så jeg blir brunere, kanskje spise litt god mat og forhåpentligvis sove ut litt<3 Vært snøvn på 2-3 timer i snitt ei uke nå, så jeg er litt kjei;0)

    Glad i deg snuppa og go kos<3

    SvarSlett
    Svar
    1. æ å ska bare slappe av..... ehhh feil vi ska i bursdagsfeiring siden planan for helga ble avlyst

      kommer nok bedre tider......

      Gla i dæ snnuppa og itj glem av trønderklæmmen te oskar da

      Slett