Translate

torsdag 3. mai 2012


hei og go morran
sitter her å ser litt på den rettsaken som på går i oslo, må no si at det beste har vel vært å latt han få en veildg lang fengsels straff og forvaring, ser på han og han har itj en mine på ansiktet sitt, æ syns at det ser ut som om han sitt å smile, er det bare meg eller sitter han å smile. hvorfor skal denne rettsaken vises på tv? æ skjønner at han fortjener å få en rettsak men må den vises på tv. forstår også at pårørende og overlevende vil følge med men bør resten av norge få det, det finnes jo barn som klarer å få me seg dette og er det bra for barneører?

så har vi det andre programmet æ ser litt på Dr. Phil. itj all like det heller men det drit æ i. han tar opp mange temaer som er viktige itj bare i USA men ellers i verden også. 
æ må no si at i dag e det itj nokka viktig tema han tar opp fordi det handle om en superstjerne og hennes familie, syns heller det er bedre når han tar opp vanlige problemer som opptar oss alle, itj hvor synd det e på denne superstjerna og hennes familie, jo det er jo snakk om utroskap men æ tror det blir son når at en e superstjerne og itj kan hold sæ te en person. 
no ska æ prøv å avslutte her. e vanskelig men har bare nødt ska på bipolarkurs og må ha i mæ litt mat først. dokk får no ha en fin dag videre også klæm te alle......

2 kommentarer:

  1. Jeg tenker at rettsaken må gå sin gang dessverre..Jeg kjente noen som brått ble revet bort og jeg kjenner noen som så vidt overlevde. Jeg selv skjermer meg fra dette nå, det er grenser for hva jeg kan ta inn, har i utgangspunktet grått siden 22. juli 2011..

    Ang smilet..Ser det jeg å..Kvalmt og provoserende!

    Glad i du og go kos<3

    SvarSlett
    Svar
    1. så da e det itj bare mæ som syns han sitt å smile når bilde av han e på tv.... godt å høre...... go kos tebake snupp

      Slett