Translate

onsdag 2. mai 2012

testblogg

æ må si at kanskje dette ble en litt lettere blogg å skrive men kommer til å beholde begge. denne blogg siden blir vel litt mer om meg selv og mine meninger om alt og alle, itj nokka linking fra non plassa, mer om slike ting som mæ sjøl og mine venner, litt mer om mine mål og kordan ting ska værra. og e det non som har nokka å tilføy så e det bra. veit at itj alt æ kommer te æ skrive om opptar alle men detter er jo min blogg så jeg driter i hva dokk mene.... 

så kordan har de sæ at æ like å skrive blogg?
jo for da får æ ut mine tanka og meninga,æ får også ut de tankan æ sitt med igjennom en dag som kanskje itj e så bra, svarte/negative tanka, for dæm kan det værra mang av.

her æ e for dæm som itj veit kæm æ e. dette e enast bilde dokk får sjå av mæ,like itj at det blir tatt bilda av mæ, men elske å ta bilda av andre.

så tenke du sikkert hvorfor har æ negative og svarte tanka? grunnen e ganske enkel æ har bipolar lidelse som gjør det at en kan få negative tanka. når det e sagt så har vel alle non negative tanka om livet og dets problemer. 
for min del så kan det gå så langt at æ tenke på sjølmord, e itj der no men en ska vel værra ærlig mot sæ sjøl og innrøm at tankan har vært der. 
men no har æ gått kurs om bipolar lidelse og må si at æ kjenne mæ sjøl litt mer, veit når ting går nedover og når dæm går oppover..
OG når sjølmords tankan e der så kan æ tenk kæm e gla i mæ og hvorfor e dem gla i mæ.
det siste e veldig vanskelig men en nødvenighet å tenke på.

denna sangen e min favorit, ska fortelle hvorfor også!
denne sangen fikk æ linka for ca 1 år siden av en æ spille WoW sammens med, ja æ spille WoW men e itj avhening av spillet... må no si at æ syns dem som skriv og si at WoW e avhenigsdannende spill kan itj vit ka dæm uttale sæ om, æ e av dem som treffe venna og lære mæ å skriv og snakk engelsk, for etter non år uten engelsk som æ fik på skolen så gikk det fort å få te bake engelsken og no syns æ det e artig å skrive engelsk, sjøl sagt e æ litt avhening av google oversetter men det e en lett vei å gå om du e intersert i engelsk og vil prøve det. nok om det no va det sangen. jo fikk den av Lior og for demsom kjenne han så e han en kjæmpe kar. bor itj i norge som dokk kan læs av navnet men e en del av min WoW famile. gla i dæ Lior .

en av mine hobbyer er å ta bilder, dette bilde er tatt ut av vinduet der jeg bor. i fjor sommer... har gått fotokurs, som også æ ska ta neste kurs også.  Elske virkelig å ta bilda men itj at det blir tatt bilda av mæ. Har vel den andre bloggen som e litt mer bilda av mæ sidesomdeter.blogg.no hete den. ja har to blogg sider,har ganske mye å si som du sikkert forstår, men det blir itj blogg fra begge to på samme dag om det itj har skjedd mer i løpet av dagen som e viktig å få fram.


detta e itj nokka blogg for dem under 18 år for æ kommer te å bruke mine søte banne ord om det e nødvendig. så no e det sagt. 

denne dama elske å provoser og non like det å non like det itj. godta det eller dra te helvete. 
æ har temaer som itj like å kom opp i dagens lys og som æ vet kjæm te å provoser nokka inn i helvete. 

men dokk får komenter om det e nokka dokk syns e urettferdig så ska dokk få svar av mæ. 
får vel legge ut denne å se om det kjæm nokka tebake mld på det... 

klæm kjæm te å kom te dokk som e intersert i å følg me denna bloggen

takk for mæ 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar