Translate

søndag 6. mai 2012

kjærligheten og dens sorger.

Lover never fails. hmm den stemmer jo itj helt da. æ veit at kjærligheten kan værra vanskelig, må si som jeg har levd mitt liv så e degt itj lett. har hatt min del av kjæresta og må si at han som har fanga hjerte mitt no, vare live ut. æ ønske no det i alle fall. men har feila en del gang æ like dan som alle andre tror her. men kan no si dette det er godt å vite at en har feila litt.... hehe litt du liksom haha.

ja kan vel itj brette ut hele kjærlighets livet mint heller, men kan si at æ skulle ønske at æ hadde truffe min kjæreste tidligere hadde æ kanskje sluppe unna det værste som finnes næmmelig kjærlighets sorg.  ingen som æ kjenne som æ unne nokka slik vondt som det. æ e heldig vil æ si, for at æ har han som æ har,Hanne fokus kjærlighetssorg ja har hatt en del av det, har hatt en som va utro og en som ble bitter etter lang sykdom, en som bare skulle reise jorda rundt, en som hadde forelska seg i non andre,  en som fant ut at jeg itj va den rette, og om jeg får velge av disse så syns æ at den siste va mest vond æ svelge.  En som finn ut at du itj e den rette, den svir enda gitt........ måtte bare opp å få en nuss av min kjære <3Jallis <3
her e  min store kjærlighet.
hvorfor kan en si at den itj e den rette? de fleste somfår denne setningen tenker sikkert likedan som det æ gjore, sikkert nokka feil me mæ, men fann fort ut hvorfor han itj va den rette, han ville ha non som va skin og bein... jaja æ tenkte æ hadde det bedre uten mæ, somde fleste veit som har følgt me mæ så veit dokk at itj æ e skinn og bein, men det e son som <3Jallis<3 sie det e bedre å ha litt å ta i og det e mer å værra gla i. Elske dæ Jallis! Og han e bare min så itj non tenk på det en gang.


hvordan skal man komme seg ut i fra kjærlighetsorg? mitt råd er å bruke sine venner, ta en fest, og ITJ og da mene æ ITJ bli værende i samme rom eller samme leilighet. Æ fikk hjelp med å komme mæ unna for alle gangan, der for vil æ si at treng non av dokk leseran hjelp te å komme over kjærlighets sorg så ta kontakt, det som e det verste e å bli sittandes alein me det, uff nei vil itj tenk den tanken en gang. men som æ har sagt så e itj detta nokka blogg for dæm under 18 år.

ja æ veit æ e sexy,derfor sangen.

æ må no si til slutt at å finne den rette e vanskelig, men gi det tid,itj ha det travelt og tro at den rette finnes rundt neste hjørne.. 

her har dokk oss tre mæ, Jallis og Pusa

tror det e på tide at æ avslutte men tror at æ ska slutt av me en sang til, litt av det som kommer fram her e at ha det artig fordet om du e ei dame me litt ekstra på kroppen, for denne sangen danse æ etter når æ vil ha det litt morsomt, og te opplysning så e den nokka som kan få dæ på bedre humør. Kos dokk og klæm te all



4 kommentarer:

  1. Go kos og glad i deg<3

    tror de fleste har opplevd det å ha kjærlighets sorg..Vi må alle gå noen runder med det, skjønt jeg slapp unna det tidlig da jeg var 16 da jeg traff Kjetil<3 Men noen sorger har det vært, og jeg har vel skapt noen sorger da jeg dumpet friere;0))

    Min tanke er det som ikke knekker deg gjør deg sterkere, og jeg tror det ligger mye sannhet i det;0)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja alt det skriver er rett snuppa men jeg ville skrive og/eller sende en tantke til dem som sliter med det no. sender en liten hilsen til dem slik at dem itj føle sæ alein me det å slite me kjærlighetssorg

      Slett
  2. :) Bra skrevet.... Går an å se sæ igjen i ordan dine her ja, absolutt.. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk Sitg Roar, det va meninga at om en har kjærlighetsorg så kjæm en ut av det ved å gi det tid og ved å ha gode venner.... klæm

      Slett