Translate

tirsdag 22. mai 2012

tirsdag 22.mai




vil sende en liten hilsen til min venninne Inger-Lise , tenker på deg masse og er kjempe gla i dæ, trønderklæm din vei.

så no sitt no æ har sammens med Pusa og ska finne på nokka fornuftig å skrive om i dag, Pusa ser bare dumt på mæ når æ spørr ka æ ska sriv om og kan itj spørr Jallis heller for han ligg å SNORKE så da får æ finne på nokka sjøl. no gikk Pusa for å KOSE me Jallis... morgenkos e gull altså..... for Pusa ja.. har skreve om sex før så trenger itj å skrive om det igjen. 
 æ prøve, litt musikk først
disse kara kan å synge og terge på sæ Politiet...
 skriv litt om ka æ like og itj like..... æ vil først si at æ e itj PERFEKT har mine feil æ å men har opplevde mye i mitt 34 snart 35 år lange liv... trenger itj å gå inn på detaljer men vil si at hva skal en gjøre når en oppdager at den person du trodde han/hun va stemmer itj.... Æ har vært så NAIV sie Jallis trodd at alle e snille og greie PHØØØ det e jo så feil og galt at det finnes itj ord..
sitter her å tenker over kor mange feil æ har gjort og klare itj å holde tellinga.. også  kom tankene ka kunna æ ha gjort anderledes for å itj komme i em situasjonan for itj bli så helvetes såra for hver gang.... non som vil gi mæ non råd? ska få lov altså helt gratis...... 


ja kansje en skulle ha hatt slike tabletter av og til...

den en skal stole mest på er vel dem rundt en..... stoler på Jallis, mine foreldre, min søster og æ vil si at æ har to i trøndelag æ kan stole på, og det e Aina og Jens-Erik, men har testa dem ut også ja... på en veldig posetiv måte ja, fra hedemarken så e det vel kunn ei som æ kunne si alt te, uten forbehold og det va Inger-Lise dokk som har følgt med litt på mine blogga har vel lest om denne virkelige spessielle dama som æ itj tror har non uvenna eller fienda. det siste vet æ itj om stemme men æ har mine sterke tvil om uvenna og fienda. har du det Inger-Lise? veit at du kommer til å lese denne så derforspør æ dæ direkte... så gla i dæ snuppa
sende denne sangen til dæ
 håpe dagen din blir litt lettere da... håpe du får le LITT.....
vet du har det tøft men håpe du får til å smile litt

æ veit at itj alle daga e likedan , det kan æ lov dæ.... mine daga e i allefall veldig te opp og ned.... i går va en dag som va ned mens i dag kjennes det ut som om at æ ska ha en nogenlunde bra dag..... husk at æ så no! dagan mine forandre sæ veldig ofte... æ veit blandt anna
æ savne en gjeng på, vi va vel opprinnelig 15, 12 i alle fall som treftes fast en gang i uka.veit at det e tirsdag men savne e der uansett kos dag vi treftes på.

lets dance.....

her der ææ bor så er det 12, 6 PLUSS grader og det er SOL.


ja kor e den blitt av..... mista den etter første sangen men men, skal prøv å si nokka fornuftig alikevel.

sitt her å tenke på kor mang bilda som kan taes når det er sol og varmt ute.... men så lærte æ på fotokurs som æ gikk at det finast være å ta bilda i e når det e litt overskya.... jaja tror nok at æ ska ut å ta non bilda i dag..... i alle fall prøv...... hehe ekke like lett bestandig heller...... .
denne bloggen ble med filmmusikk gitt.... æ kan itj gjørra nokka me det. men det e no litt fising og raping veit æ men e itj non under 18 år som læs denne håpe æ......

må vel move it move it videre også hehe..... ja vil no bare si at æ sitt no her æ digge sangen veldig... skrudde på mer lyd for å overdøve Snorkinga te Jallis. så gla i dæ Jallis.... 

te slutt vil æ bare takke for oppmerksomheten og  takke dæ itjen for at du leser dette fra mæ.... må si at æ føle at det e mandag i dag.... siden humøret e son som det e.....  
siste sang håpe dokk også får til å danse litt......


danse danse det gjør no æ resten av dagen...... ehh non bilda må æ ta også......

snakkes/skives i morra....... Trønderklæm fra mæ te dokk alle....

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅ kjære vennen min<3<3<3

    Tusen inderlig takk, du betyr så uendelig mye for meg og jeg er så glad i deg<3

    nei, jeg har vel ingen uvenner eller fiender som jeg kjenner til, men sikkert noen som synes jeg ikke er så okei støtt, men det viktigste er jo at du er glad i meg og at du er min bestiss herifra til evigheten og at jeg alltid har trønder-jiinta mi som aldri er sen om å vise at hun er glad i meg<3

    Du er flink til å skrive, jeg liker bildene dine, musikken din og jeg liker deg<3 Jeg følger deg hver dag og jeg liker å lese det du skriver for jammen bor det utrolig mye bra i deg og du har sterke og tøffe meninger! det står det respekt av..Jim Carrey videoen er nydelig;0) og vet du hva Hanne? Du er å nydelig<3

    For alltid glad i du og masse goe koser fra meg til deg jiinta mi..trønderklemmen greier jeg meg ikke uten;0))

    SvarSlett
    Svar
    1. æ e kjempe gla i dæ også. håper du har tid til å komme å besøke meg snart.....

      takk for alle god ord du skriver til meg dem kommer godt med når en har dårlige dager, og gode dager....

      TRØNDERKLØMMEN sendes bestandig

      Slett