Translate

fredag 11. mai 2012

irriterende ting og personer!




ja i dag må jeg si jeg fikk ett lite sjokk.... hvordan går det an for ett meneske og lage helvete for andre som itj har gjort noe i det første omgang..... at det går ann....
og hvorfor kan itj alle bidra litt med å hjelpe hverandre? skjønne itj derre der æ, men som æ har funne ut at det itj alle som har empati for andre..... fy fy fy

for å ta det første: æ må si det at det finnes de menneskene i dette samfunnet som itj like når andre e lykkelige og har det godt. og æ sitt her å itj skjønne hvorfor?
ka e det som e galt og ønske andre å ha det godt? æ må no si at æ ønske alle det beste uansett venn eller uvenn.... men forstår at det kan værra vanskelig å ønske alle alt godt, men en prøve no så godt æ kan....  har ei dame som itj klare å se det at hennes forhold me xen er over. lager helvete for den nye dama og xen. må si at det har godt forlangt når en itj tørr å fortelle at en er syk. og trenger litt tid å komme seg på. faen æ blir så sitt at ja det ryk det ut av øran igjen.... faen at det går ann!
ja æ veit at æ har hatt denne dama te æ synge før...... men det DRIT Æ I!!!!

hvorfor kan vi ikke være snille mot hverandre? skulle vell egentlig retta dette spørsmålet til den dama det gjelder men får itj lov te det for da blir det mer bråk og det ønske itj æ uansett kor my æ HATE denne dama. ja æ å kan hate non som itj klare å la andre få leve livet sitt uten at det ska bli ei odlagt helg eller en ødelagt dag, får itj nokka utav det en å si at æ føle me dem so har denne dama i familie. for det kan itj værra godt å værra den som bestemme over alt og alle, TROR ho i alle fall..... 


jaja no har denna uka også gått i fra mæ....
har vært ei uke me non store sjokk og sinte øyeblikk non blogger som som har sjokkert non og non skrev komentarer som æ ble sjokkert at itj kom nokka mer.... men vart kjæmpe glad for komentaran... tok også opp me sunn og usunn mat....ble itj så my klokar men det går vel over det å. HEHEHE!!
men i neste uke så kommer det en om bipolar og mæ og kor dan livet er å leve. men har du forslag så mottaes det med STOR takk

Ha en strålende helg og en knall Fredag det ska æ!

4 kommentarer:

  1. Kjenner til eks problematikken.
    For 2.kona til mannen min, eksisterer eg ikkje. Møter ho meg sammen med de voksne jentene sine, eller mannen min, prater ho til dei, mens eg berre er luft.
    Vi arrangerte konfirmasjon til yngste jenta, sjøl når eg gratulerte henne, svarte ho ikkje, berre snudde seg vekk.
    Tror faktisk kjerringa er sjalu, sjøl om ho er gift på nytt.
    Så vidt eg veit har ikkje eg gjort henne noke, har til og med spurt, men då svarer ho ikkje eller kommer berre med utidigheter. Har prøvd gang på gang, nå gidder eg ikkje meir, gjer det samme som ho, ignorerer henne.
    Sjøl når det er bursdag hos jentene, kan ikkje eg gå, for då har ho opplyst at ho ikkje kjeme.
    Kva skjer når det blir bryllup og barnebarn. Eg kan berre glemme dei.
    Eg har heldigvis eit godt forhold til jentene, men ho er tross alt mora deira.
    Så eg er enig med deg, det er sårande. Eg har grene mykje på grunn av den merra.
    Unnskyld at dette ble så langt, men hadde behov for å få ut litt frustrasjon.
    Stor klem til deg Hanne xxxx

    SvarSlett
    Svar
    1. syns at det er veldig fint at du skriver ut din frustrasjon det va grunnen til at æ skaffa mæ blogg for å skriv ut alt..... stor klæm te dæ å, ha ei kjempe fin helg og en strålende fredagskveld

      Slett
  2. WhichWitch er Nilse, veit ikkje om det kommer frem xxx

    SvarSlett
    Svar
    1. æ like itj det du beskrive, men trur itj at du e alein, veit av mange æ ja.... blir så irritert at det! fint at du kommer me komentar

      Slett